بزرگ ترین سایت صرافی دنیا بایننس ( Binance )

بایننس (Binance) یک صرافی جهانی است که میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان در آن عضو و عرض دیجیتال خرید و فروش میکنند و بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال در آن خرید و فروش می‌شود. ساخت حساب در سایت بایننس رایگان است و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود.

بایننس در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد اما خیلی سریع رشد کرد و رقبای خود را پشت سر گذاشت , حجم معاملات روزانه بایننس به طور میانگین به بیش از ۱.۲ میلیارد دلار می‌رسد که این یعنی نقدشوندگی و تعداد خریداران و فروشندگان در این صرافی به شدت بالاست.

دفتر اصلی بایننس در کشور مالت قرار دارد اما در اقصی نقاط دنیا دفاتر دیگری نیز دارد. اعتبار و امنیت این صرافی نسبت به بقیه صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار بیشتر است.

علاوه بر امکان معامله در وب‌سایت بایننس، این صرافی هم برای موبایل و هم برای کامپیوترهای شخصی نرم‌افزار مخصوص دارد که ترید را برای همه کاربران آسان می‌کند.

کاربران ایرانی باید دقت داشته باشند که با آی پی ایران و آمریکا نباید وارد این سایت شوند , چون باعث مسدود شدن حساب کاربر میشود

کاربران ایرانی به دلیل تحریم نمیتوانند در این سایت فعالیت کنند و در صورت شناسایی حساب آنها بلوکه میشود.

دیدگاه ها (1)

ثبت یک دیدگاه

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید.

هدف ما چنج 20 ارائه خدمات همیشه پایدار و آنی و همچنین با ساده ترین فرایند خرید و فروش میباشد که مشتریان و کاربران ما براحتی و مطمئن اقدام به خرید و فروش ارز های خود را انجام دهند و این اطمینان خاطر شما، برای ما ارزش زیادی دارد!

  • support@change20.com
  • ۰۹۳۵۶۶۰۱۱۷۵

اطلاعات

عضویت در خبرنامه

جهت اخبار و اطلاعیه‌های سایت می‌توانید در خبرنامه عضو شوید

معرفی به دوستان

اشتراک گذاری در telegram
تــــلـگـــرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتــسـاپ
اشتراک گذاری در linkedin
لینکدین